zakłady fryzjerskie

Wiele małych firm w Poznaniu nie radzi sobie z konkurentami w postaci ogromnych korporacji. Zamiast walczyć z innymi przedsiębiorstwami, lepiej jest skoncentrować się nad rozbudową własnego biznesu. Niewielkie przedsiębiorstwa przede wszystkim muszą się skoncentrować na promowaniu wizerunku firmy oraz zdobywaniu i utrzymywaniu stałych klientów. Niewielki salon fryzjerski może nie jedynie konkurować ceną z większymi salonami piękności, ale również czynnikami poza cenowymi takimi jak jakość usług. Aczkolwiek zadziała to wówczas kiedy klient samodzielnie się o tym przekona. Spora część kobiet mieszkających w Poznaniu niechętnie zmienia fryzjera. Przyzwyczajenie i {dobra|miła] obsługa nie odstraszy klientki wówczas jeśli ceny skoczą dwukrotnie. Niewielkie nowo otwarte zakłady fryzjerskie muszą dotrzeć do jak największej grupy przyszłych klientów i ich zaciekawić nie tylko cenami, ale także swoją ofertą. Dotarcie do klienta w dużym mieście nie musi być trudne, jednak aby zainteresować klienta ofertą trzeba się napracować. Najczęściej małe firmy inwestują w reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych, których koszt wynosi około tysiąca złotych. Reklama telewizyjna w regionalnej telewizji to wydatek średnio kilku tysięcy złotych. Nie wszystkie przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na takie wydatki. Niektóre zakłady usługowe po prostu drukują ulotki z ofertą i zostawiają je w miejscach, gdzie przebywa dużo ludzi na przykład w sklepach i na przystankach autobusowych. Dobrym pomysłem jest też nadanie ogłoszenia. Poznań to duże miasto, które nie tylko rozwija się pod względem biznesu, ale także infrastruktury miejskiej i promocji w Internecie. Na wielu stronach internetowych można zamieścić darmowe ogłoszenia Poznań, nie tylko na regionalnych portalach, ale także ogólnopolskich. Dziś darmowe ogłoszenia Poznań można zamieszczać na każdej stronie internetowej z ogłoszeniami. Niejednokrotnie jest to sposób na zwiększenie ilości klientów.